Customer Support / Atenció al client [Ref. R2552]

  • Indefinido
  • Tiempo completo
  • 17005, Girona, CT, España

A TONI PONS, seguim creixent i ampliant l’equip!


Si t’apassiona la moda, el disseny i l’artesania, a Toni Pons t’estem esperant!

Des de 1946, treballem amb ànima i dedicació per crear calçat que reflecteix el caràcter mediterrani i una manera única d’entendre la vida. La tradició, la sostenibilitat i el disseny són els pilars que ens defineixen.

Estem buscant una persona per incorporar-se al nostre equip de Customer Service, en dependència directa del departament online. Serà el punt de contacte entre la marca i clients/es.


Funcions principals:

- Atenció online a clients/es i a les botigues pròpies a través de Slack (proporcionar informació de producte, polítiques Toni Pons, entre altres).

- Gestió de consultes i resolució d’incidències a través dels diferents canals de venta i contacte amb Toni Pons.

- Suport i assistència al/la client/a durant el procés de compra.

- Generació de ventes de manera proactiva des del servei d’atenció.

- Gestió de devolucions online procedents del canal B2C.

- Atenció a xarxes socials: respostes a comentaris i consultes.

- Contribució a la millora contínua del servei i propostes d’optimització.


Quin és el perfil ideal:

- Experiència prèvia en posició similar d’atenció al client (preferiblement online).

- Excel·lents habilitats de comunicació i empatia.

- Domini de català, castellà i anglès. El coneixement d’altres idiomes, com el francès, es valorarà positivament.

- Bona organització i gestió del temps, treballant de manera efectiva i eficient.

- Habituat/ada a rebre múltiples imputs simultàniament.

- Capacitat per treballar de manera autònoma i també en col·laboració amb altres departaments.

- Coneixements i experiència amb eines com: Magento, Shopify, Zendesk, Gorgias, Oct8ne o similars.


Què oferim?

- Contracte indefinit a jornada completa.

- Horari de tarda, de 15h a 22h de dilluns a divendres i dissabtes (5 hores tarda).

- Descomptes exclusius en productes de la marca.

- Oportunitat de desenvolupament professional i aprenentatge transversal.

- Formar part d’una empresa amb valors, història i creixement a nivell nacional i internacional.


Si tot això sona bé, t’apassiona el món “Customer Experience” i vols formar part d’una marca amb valors, tradició i presència a nivell mundial, inscriu-te!