A TONI PONS, seguim creixent i ampliant l’equip!
Si t’apassiona la moda, el disseny i l’artesania, a Toni Pons t’estem esperant!
Des de 1946, treballem amb ànima i dedicació per crear calçat que reflecteix el caràcter mediterrani i una manera única d’entendre la vida. La tradició, la sostenibilitat i el disseny són els pilars que ens defineixen.
Estem buscant una persona per incorporar-se al nostre equip de Customer Service, en dependència directa del departament online. Serà el punt de contacte entre la marca i clients/es.
Funcions principals:
- Atenció online a clients/es i a les botigues pròpies a través de Slack (proporcionar informació de producte, polítiques Toni Pons, entre altres).
- Gestió de consultes i resolució d’incidències a través dels diferents canals de venta i contacte amb Toni Pons.
- Suport i assistència al/la client/a durant el procés de compra.
- Generació de ventes de manera proactiva des del servei d’atenció.
- Gestió de devolucions online procedents del canal B2C.
- Atenció a xarxes socials: respostes a comentaris i consultes.
- Contribució a la millora contínua del servei i propostes d’optimització.
Quin és el perfil ideal:
- Experiència prèvia en posició similar d’atenció al client (preferiblement online).
- Excel·lents habilitats de comunicació i empatia.
- Domini de català, castellà i anglès. El coneixement d’altres idiomes, com el francès, es valorarà positivament.
- Bona organització i gestió del temps, treballant de manera efectiva i eficient.
- Habituat/ada a rebre múltiples imputs simultàniament.
- Capacitat per treballar de manera autònoma i també en col·laboració amb altres departaments.
- Coneixements i experiència amb eines com: Magento, Shopify, Zendesk, Gorgias, Oct8ne o similars.
Què oferim?
- Contracte indefinit a jornada completa.
- Horari de tarda, de 15h a 22h de dilluns a divendres i dissabtes (5 hores tarda).
- Descomptes exclusius en productes de la marca.
- Oportunitat de desenvolupament professional i aprenentatge transversal.
- Formar part d’una empresa amb valors, història i creixement a nivell nacional i internacional.
Si tot això sona bé, t’apassiona el món “Customer Experience” i vols formar part d’una marca amb valors, tradició i presència a nivell mundial, inscriu-te!